Et kärt återseende!

Hallå vänner!! 
 
vilken dag det har varit varmt sen kallt sen jättevarmt igen hehe.... dagen började med lite sortering på datan sen var det vårjogg 6km sprang hela rundan men jävlar alltså var ingen bra dag att springa på.. helt slut i kroppen hade energin men kroppen orkade inte så höll på att falla ihop... måste lära mig dricka och äta ordentligt... men som tur så hade jag Verinica till hjälp!! hon puschade mig så vi kom runt så snällt att hon inte sprang ifrån mig!! då hade jag nog legat död på marken någonstans haha :D
 
sen så gick jag till banken och mötte upp en riktigt saknad vän!!! Marie vi har inte setts på ett halvår typ för att det varit så mycket annat ivägen... men gud vi hade massa att prata om! och vi satt säkert på ströget ett antal timmar1! sen var det modevisning på stan och jag fick med mig en ring och 2 små victoria secret parfymer med mig hem! kostade enbart 50kr styck!!! så värt det:D 
 
sen hemma har jag bara planerat mina dagar och nu ska jag snart sova och längta tills imorgon då min älskade kille kommer hit!! :D 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0