en massa plugg

Hallå!
 
har suttit kvar i skolan några timmar nu ska bar akolla igenom gymnasiearbetet sen skicka in det tänkte jag! sååå skönt att få bort det nu:)) men som sagt har jag ju tusen andra grejer som ska göra exempelvis ett prov tills imorgon vilket det är det jag suttit och pluggat på nu... får hoppas att det går bra. sen några andra inlämningar också:) men nu ska jag ta mig hemåt städa rummet och vila lite innan jag pluggar igen. måste ju få ta en paus;) 
 
igår firade vi Adams mammas 50 årsdag med lite släkt och fika! riktigt trevligt! åkte hem relativt tidigt för var så seg och trött och väl hemma somnade jag riktigt gott och fick sova hela natten!!
 
ikväll sen kanske Adam kommer får se om han orkar efter allt jobb och gym men vi får se! hörs sen:))
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0