Dagens planer

Godförmiddag!
 
här sitter jag och fixar och donar med en celcius i handen. laddar upp inför vårjoggen vi skulle vara med i tydligen.. menmen då kanske jag slipper gå till gymmet sen;) senare i eftermiddag så ska jag ner till banken och fixa en grej sen ska jag även träffa Marie igen!!!! vi har säkert inte setts på ett halvår minst så det ska bli superskoj!! :D får se vad vi hittar på. sen så ska jag även lämna in min dator imorgon.... känns väldigt sorgligt så får återgå till min rosa lilla dator så får se hur uppdateringen blir! men ska försöka köpa mig någon billig annan stor dator tänkte jag:) måste ju ha någon iaf! fast det enda jag gör på datorn är bloggar och kikar på de avsnitten jag missat;) 
 
igår var jag och Linnéa på tabata jädrar vad svettigt det var!!! men s¨ååå roligt :)) 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0