BLOPPIS!

Hallå! idag har det hänt mycket skoj! men tänkte berätta om det imorgon istället! för nu ska jag läsa igenom en grej och sen sova! men innan så tänkte jag ha en liten bloppis där jag säljer en del saker bland annat dessa 3 klänningar! 
 
dem finns i Mariestad, går att skicka på posten om så önskas då står köparen för frakten. alla 3 är använda 1 gång.
 
1= S-M pris 200
2 = S pris 350:- (nypris 600)
3 = pris 300:- (nypris 500)
 
kommentera om ni är intresserade eller vill ha mer bilder osv.. isåfall kan jag skicka det via mejl eller facebook.
 
 
 


Kommentarer
MADDISENJ.SE

Fina plagg

2014-05-15 @ 10:53:29
URL: http://maddisenj.se
LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Jättefina! Dessvärre använder jag inte klänningar. Men kommer nog vara någon som köper dem, för de är väldigt fina! :)

Svar: ååhh vad snällt! jaa jag hoppas det! det tycker jag också att de är! :)
None None

2014-05-15 @ 11:48:05
URL: http://babustylee.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0