Frukosttips

Godmorgon! 
sitter just nu i skolan och jobbar på vår sociologi inlämning går rätt bra faktiskt,, dock lite segt.... 
de senaste dagarna har inte hänt så överdrivet mycket mer än jobb , släktkalas som jag drog med mig Adam på, och det gick bra mycket folk och prat som vanligt! sen så åkte vi hem till honom och umgicks med hans föräldrar och farmor och farfar framför melodifestivalen, trevligt hela dagen var det iallafall. sen så sov vi hemma hos mig och sen var det jobbdags.... och idag är det måndag det innebär plugg och träning, sen mys ikväll! :D
ha en bra dag allesammans! 
 
 
en goc frukost ger en god start på dagen! 
 
i min skål fanns:
flingor
blåbär+hallon
linfrö
mjölk
mörk choklad
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0