Fredagsmys

Godmorgon! 
har nyss ätit lite frukost och sitter nu och försöker smälta allt... underbart väder idag också! så ut med er om ni har planerat att sitta inne;) 
skulle helst åka ut till stallet men eftersom det är kalas sen blir det en sväng till gymmet istället inte lika roligt men måste röra på mig iaf! 
 
igår slutade jag tidigt då kom adam och hans mamma och hämtade mig så åkte vi till skövde för att fixa en grej, efteråt gick vi en sväng på stan och fikade men köpte inget, måste ju spara till magaluf!! sen på kvällen träffade jag Linnéa så åt vi på Rhodos. tog bläckfisk riktigt gott faktiskt!! och snart ska jag träffa henne igen! 
hörs sen puss!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0