Magaluf-Student- Bal !!

Hallå, nu var det ett tag sedan igen tyvärr....men har både varit i magaluf 1 vecka och sedan har det varit studentvecka och student + bal! så har hänt en hel del kan jag säga, sen har jag ingen dator eftersom jag lämnade tillbaka skolans så har fått låna syrrans ikväll iaf! 
 
men iaf har haft 3 heeeelt sjuuuuuka veckor kan jag säga!! magaluf levererade både party och strålande sol så bränna har jag allt fått! grabbarna grus var också helt storslaget och vi har haft sååå roligt!! har massa bilder att visa men tar det imorgon innan stallet istället för det är en del kan jag säga!! men några ska ni få se!
 
studentveckan var också helt grym blev både beach party och volleyboll på onsdagen en hel del klassfester även brännboll och massa sol och värme!! studentdagen bestod av både pirr och massa förväntan! tiden på flaket var as roligt!! synd att det tog slut så fort bara... sen var det hem fira med släkten sedan olstorp på kvällen! kommer bilder därifrån det med! balen igår var riktigt bra god mat och trevligt folk! och alla var så fina!! D 
 
berättar mer imorgon nu ska jag sova puss!! 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0