två dagar på Disneyland

Godmorgon! 
 
tog en lite längre sovmorgon idag eller ahh till 09,30 sen var jag ute en lite längre morgonpromenad med Selma och nu har vi båda ätit frukost i sommarvärmen! sitter ute på balkongen och det är redan riktigt varmt ute.. känner inte flr att jobba 13-21 idag.. tänker också bara på stackars hunden som måste vara inne.. ajaa det är idag sen imorgon innan stängningspasset så ska jag & Veronica åka och bada så då ska Selma också få vara med! ska ju bli lika varmt då :) 
 
Har pratat lite med famijen som just nu är i Frankrike/Paris.. så avundsjuk hade det inte varit för jobbet hade jag hängt med. och igår var dem på Disneyland vilket de även ska besöka idag och sen i imorgon ska de in till centrum och ev shoppa... tänk shoppa i Paris... vill ju också!!! ajaa får nöja mig med Örebro eller skövde. så dem verkar ha det bra. nu är det bara 1 vecka kvar så är dem hemma igen. jag som precis har vant mig vid att bo själv haha, sen att Adam bor här en del dagar. :))
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0