mer soooool!

Har precis ätit frukost och druckit lite kokosvatten  som jag var iväg och köpte igår och denna gången var det INTE något äckligt citronsyra i... så det smakar bara kokos :))) ska ju försöka att inte dricka så mycket celcius längre så får hitta annat som kanske är koffeinfritt iaf :) 
den här dagen verkar bjuda på kanonväder vilket är underbart då jag inte jobbar idag! :) jobbar dock imorgon och övermorgon och alla andra dagar det är ännu bättre väder... jajaa så kan det vara ibland. men innan jag ska ut till stallet så ska jag städa huset igen, sen efter stallet har jag planerat en stranddag igen så får se om jag får med mig någon eller om det bara blir jag och hunden :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0