full aktivitet hela dagen

Hej!
ska precis gå och lägga mig men tänkte ändå skriva lite kort om vad denna underbara dag hade att bjuda på. den började med att jag och Veronica åkte till Torsö för att bada och sola! var dock sviiiinkallt i vattnet ... men vi doppade oss ändå. sen vid halv 4,4 började det åska och mulna på ordentligt så vi packade ihop och åkte hem och drog ur alla kontakter, sen tog vi oss en paus på ströget. då brakade regnet loss. sen innan klockan slog 18,00 tog vi oss en kik på lindex sen hem. väl hemma möttes jag av en livrädd hund som inte gillar åska..
 
när jag skulle grilla så kollade jag med Linnéa om hon ville hålla mig sällskap vilket hon gjorde så det blev en tjejkväll av dagen också! och gott  blev det! vi kikade på film snackade och massa sådant, nu skjutsade jag även hem henne nyss och ska även själv sova. en dag imorgon också och den är det lika mycket att göra på också!
men bjuder på en bild från dagen också :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0