you're a pretty hot bitch

Godkväll! 
har varit lite stressiga dagarmed att fixa en del skolsaker och sen lite kompisträffar hihi! men jaa som sagt har jobbat en del med svenskan börjar ta sig faktiskt! sen har jag träffat kompisar kollat PH sååå roligt ändå och Farmen haha riktig heting som är med där iår!! ;) 
 
sen idag har jag varit ''hjälplärare'' på leksberg ska ju vara det i en kurs vi läser, riktigt roligt faktiskt tittade mest på och lärde mig deras rutiner, och så småningom ska jag ha egna lektioner såååå roligt ska det bli!! :D sen så träffade jag sötnosen Karro och snackade om allt och ingenting som vanligt och åt gott! och planerade lördagen som kommer bli riiiiiktigt bra!! ska bli så kul! Samir och Paow kommer ju till Stadt!! :OOOO ååhh dör av längtan och helgen efter är det 20års fest!!! riktigt bra veckor kommer det bli! :D
nu ska jag äta mitt granatäpple dricka mitt te och kika på farmen avsnittet jag missa idag... hörs sen!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0