Kärlek

Hallå! 
har suttit och läst min bok denna söndagkvällen har några få sidor kvar nu riktigt spännande faktiskt! fast otroligt hemsk speciellt när den är sann också..... 
tidigare idag var jag ute i stallet och red den mest underbaraste! ja trots att hon har sina demoner den tjejen så är det ingen som slår henne! pratar förstås om Nikki, red i paddocken gjorde lite basic mest start och stopp då hon kan va dålig att lyssna på det ibland... men idag gick det riktigt bra! galopperade också och hennes galopp alltså hade nästan glömt hur underbar den verkligen är! red även Katja en liten sväng innan det var dags att ta in alla hästar igen! 
 
hängde med pappa och handlade lite åt god mat här hemma och umgicks med småsyskonen och läste min bok som vi förövrigt har i svenskan. just nu ska jag sova efter att ha sett hur många lingon finns det i världen, imorgon är det skola igen har sovmorgon vilket är skönt men slutar sent, fast eftermiddagen/kvällen ser jag fram emot! 
 
men Godnatt på er kära vänner hörs imorgon!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0