Hästar, nyår, mys och en hel del mer!

Hallå!
 
kom hem från stallet nyss där jag spenderat mestadels av dagen! såå roligt hade med mig min lillasyster ut också, så jag red både Turbo en 2,5 åring och sen Nikki såklart, så fick hon låna Ester och Katja! gick riktigt bra, blev skogsridning med den lilla och sen paddock med Nikki. eftersom hon inte är helt igångsatt så blev det mycket övergångar och liknande!
 
var även ute där igår och red, sen tidigare i veckan har jag jobbat, umgåtts med mina vänner och haft fredagsmys och idag blir det en lugn lördag med film te och popcorn! för imorgon är det jobb hela kvällen som gäller..! men det ska bli roligt sålänge alla är på glatt humör! ;)
 
har även beställt min balklänning nu äntligen sååå fin kommer den att bli om den blir som jag vill vilket jag tror! tänker inte visa er den än så ni får stå ut tills den är hemma i min egna brevlåda först! men färgen kan ni nog gissa er till ;) 
har firat nyår också med min soulmate! var rätt så nykter skulle ju jobba dagen efter, men den började i karleby med härligt folk jättekul var det där! sen åkte vi in en sväng till stan för att kika på alla fyverkerier.
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0