Här inne är det bara mys

Hoppas ni haft en kanon bra och snöig dag! min har varit bra faktiskt som vanligt haha! 
började 8 imorses med Idrott spelade volleyboll riktigt roligt och såklart så vann tjejlaget över killarna! ;)) 
sen har dagen bara rullat på, gick till mamma på jobbet åkte med henne och hämtade småsyskonen och sen hjälpte jag henne att handla innan jag hämtade min andra syster i stallet. lite kul att köra i snön och sladda runt lite hehe. 
 
nu har jag mest kikat på farmen och Elsas värld och ska nu sova! har sovmorgon imorgon vilket är skönt sen är det fredag!! men innan helgen får börja har jag svenskaplugg att ta tag i..... sen så jäklar börjar helgen och lördag ska vi inte ens prata om såååå bra!! :D
 
min kväll i bilder:))
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0