en bal på slottet

Godmorgon på er! 
 
de första skoldagarna har varit helt okej och funkat bra! inte så mycket att göra ändå har lite att fixa men det tar jag nu i helgen hade jag tänkt. 
har inte gjort så överdrivet mycket sen sist träffat kompisar jobbat varit i stallet och lite så. sen igår så hade jag och linnea myskväll då vi gick ut och åt pratade och pratade lite till! :D det jag gör bäst liksom ;) har verkligen saknat den tjejen! och nästa helg kommer bli oslagbart!! :D
sen så har min balklänning kommit! blev riktigt nöjd faktiskt tog i vattenmelon färg något åt det rosa hållet är den! ni kan få se den, men den satt bra och allt! + att leveranstiden var oerhört snabb! :D
 
idag ska jag ut till stallet nu ska bara byta om sen ikväll kommer Marie hit så får vi se vad vi hittar på, innan dess måste jag läsa en bok, städa och fixa med allt annat! så vi hörs senare i eftermiddag! 
 
såååå kär i den!!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0