Kanonhelg!

Hallå!
 
tänkte lägga in ett inlägg nu innan jag börjar plugga som jag hade tänkt att lägga in myyyycket tidigare men ej blivit av...
 
men iaf gårdagen har bestod av först skola där polisen gästade oss, väldigt interessant måste jag säga! alltid kul att höra hur olika poliser har det än bara farfar och förut farmor.  på idrotten hade vi bad eller rättare sagt vattengympa riktigt kul det där ändå och vissa övningar var rätt jobbiga också.tränade även tabata på kvällen riktigt jobbigt men så det ska vara! Adam hade allt sett lite resultat av träningen vilket är väldigt roligt! så det är bara att fortsätta!
 
helgen har bestått av festligheter kalas och mys med killen som jag tycker väldigt mycket om! helt perfekt helt enkelt! 
tänkte inte skriva så mycket utan ni får se bilderna istället;)
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0