en av sommarens olika smoothisar

Godmorgon! 
har precis börjat dagen med en riktigt god jordgubb-ananas-mango smoothie! har gjort den på bara frukt och kokosvatten, hur gott somhelst och jättenkelt!  har sovmorgon idag till 10 riktigt skönt, vaknade som vanligt innan 07 men kunde somna om till halv 9 iaf! efter skolan som slutar 11,30 blir det plugg så stannar kvar i skolan tänkte jag! efter allt det ska jag ta en paus och träna men vad och vart vet jag inte, antingen en löprunda i solen och lite rumpövningar i skogen eller så får det bli gymmet och träna lite där ajaa vi får se, känns ju dumt att ej vara ute;)  sen ikväll får vi också se vad som händer! 
 
 
Gårdagen: hela gårdagen eller nästan hela var jag med Adam och här hemma så åt vi frukost på donken riktigt gott och mycket att välja på! sen så åkte vi och gymmade på hans gym med hans lillebror och två andra, sen på eftermiddagen åkte jag hem hjälpte pappa med båten och solade pluggade lite åt grillat och sen somnade :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0