bruten handled och fästisar

Godmorgon! 
har precis haft mitt engelskatal gicksådär inte alls nöjd om jag ska vara ärlig... gick myyyyycket bättre igår och när jag skrev det. usch fy redovisa är roligt men inte på engelska iaf! 
 
iaf igår så pluggade jag hemifrån, Adam kom även hem en sväng synd att han var tvungen att åka sen... men iaf vid 15 började jag jobba i skövde så min skjuts kom runt 14 tiden, jobbade där inne på commerce då riktigt roligt var det faktiskt! :D och ni måste testa nya glassen marängswiss riktigt god! sen så vid 20,30 tiden åkte vi och käkade fast på max (hehe) men hade ej ätit något på hela dagen förutom frukost så tog en grillad kycklingsallad riktigt god faktiskt! sen pratade vi lite och hade det trevligt tills det var dags att åka hem. då fick det bli engelska plugg sen sova! och idag är jag trött som bara den.
 
menmen jobb idag också 17-21... svenska nationella imorgon 08,00 japp helvetesveckan nästan! skönt att det är helg och lov snart! men ska iaf sitta kvar i skolan och plugga lite tänkte jag. 
 
pysslade även igår med min syster som brutit handleden gjorde sådana där fästisar man fäster på förnster, blev ritkigt bra! :D hej sålänge!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0