new paint on my nails!

Heej på er! 
hoppas ni haft en bra söndag och inte varit allt för bakis hehe! det har faktiskt inte jag varit men drack inte så mycket igår heller för den delen as skönt! :D idag har det mest stått plugg på schemat även varit ute och kört en sväng med pappa tränade på allt möjligt och även gick igenom saker igen för att det skulle sitta ordentligt! men vart riktigt nöjd med mina fickparkeringar och backningar vilket är det roligaste med körningen okej förutom att köra fort och leka lite då ;) har även städat mitt rum så nu luktar hela rummet hallon!! älskar doftljus haha! imorgon är det skola börjar tidigt så lika bra att ta och sova men innan så får ni se mina nya naglar! var tvungen att fixa dem nu när man inte jobbar lika ofta!
 (lägg märke till att allt är rosa!!)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0