morning update

Godmorgon!
jaa det här med bloggandet dalar lite som ni kanske ser, men dels har jag ingen telefon att blogga från eller ta mina amazing bilder med.... men bara lugn den kommer i veckan här nu såå då ska ni få se allt ni gått miste om! 
 
sen har det inte hänt så mycket egentligen:) i fredags var jag ju med karro och åt tacos jättekul! och massa prat om allt kläder,killar,idol osv.. ja ni vet ju hur tjejer är ;) sen gick vi denna traditionella spökvandringen i stan jääädrar alltså ibland hatar man att vara lättskrämd men as roligt! kom ngt troll mitt i kön och ställde sig bakom mig ja ni kan ju gissa vad jag skrek iaf! 
 
sen på lördagen jobbade jag 12-16 var rätt lagom mycket att göra, sen senare på kvällen kom en kompis hem till mig och så kollade vi den där skräckfilmen MAMA usch den var bara obehaglig! fast inte så farlig som alla säger;) 
 
sen igår då så var jag på samtal, sen somnade jag en stund innan marie kom sen vid 16 var det dags för jobb igen till 22, så lagom trött vart man efteråt + att det kom 2 fullastade bussar = över 100 pers samtidigt så då var det lite att göra kan jag säga! men de tunna ut på kvällen som tur var! 
och idag är det skola som gäller sen i eftermiddag får vi se! puss så länge:D
ni får lite morgonmusik istället för bild!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0