fullspäckad helg med bilder!

Hallå!
 
har varit en fullspäckad helg kan jag säga!  därav har ni inte fått ngn update men ska försöka sammanfatta helgen relativt kort iaf!
 
Fredag: jaa skola då sluta ganska tidigt somnade innan jobbet vaknade knappt en timma innan så det var bara dra iväg på en gång typ ;) sen så gjorde jag inte så mycket mer den kvällen var rätt trött så somnade la ganska tidigt tror jag.
 
Lördag:
var ute och sprang på morgonen med hunden, sen så hängde jag med pappa och farfar+co ner till stan för att kika på speed art design helt okej faktiskt måååååånga snygga bilar! så nu har pappa fått en lista till jul! haha ne men drömma kan man la göra de flesta låg nog på 500,000 tyvärr om inte mer... på kvällen sen så åkte jag och ebba runt lite, trodde allt det skulle vara mer drag ute men blev bättre sen iaf! mötte upp hennes kille mfl så åkte vi runt allihopa lite tills jag skjutsade hem dem runt 12tiden , sen så åkte jag och hämtade några vid olstorp inte riktigt planerat men lite kul!  sen så var jag hemma runt halv 4 igen hehe :) 
 
och idag ska jag träffa Linnéa sen en sväng och nu gå ut och gå och sen hoppning i stallet! var ett tag sen så det ska bli roligt! :D
 
lite bilder från igår ;) juste har fixat naglarna också!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0