Det är tillbaka!!

Har mit liiiiiv tillbaka!!!!! alla jobbiga inlämningar är inne och klara!! de 2 största skickade jag in igår och de 3 jag har till denna vecka skickade jag också in igår tänkte att de var lika bra! så denna vecka som kommer kommer bara handla om träning har jag bestämt, sen givetvis har jag lite läxor men en engelska jobbar vi bara med på lektionen och sen en idrottsläxa som blir klarpå 5 minuter typ! ska göra den idag tänkte jag:D !! 
 
men nu nu kan jag äntligen slappna av lite från skolan och allt! ni kanske har märkt att jag inte varit här på ett tag men ska dra lite kort om vad jag har gjort tänkte jag. 
 
jag har ridit på stella med Ellen
pluggat
tränat
kört lite bil!
ridit ner till stan med hästarna
umgåtts med mina vänner (hehe och pratat en del...)
 
sen igår träffade jag min saknade vän Marie!!!♥ var såååå himla längesen vi sågs ordentligt! och pratade ut om allt för vi hade (som vanligt) en heeel del att prata om!! sen så bjöd hon mig på mat då jag hämtade henne i töreboda i måndags så bjöd jag på kaffet efteråt! sen satt vi där till halv 9 typ, så skulle jag iväg och träffa en annan kompis och så kollade vi på idol och skräckfilm T H E  S I N I S T E R   sjukt vad äcklig den är! satt och hoppa ikapp typ...!!  
då jag inte har min hightec telefon så kunde jag inte ta några bilder så lånade dessa från maries blogg klicka på bilden för att komma till hennes! 
 
 
 



Kommentarer
Anonym

såååååå snygg

2013-09-21 @ 13:07:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0