ur en 18 årigs tjejs liv

 
 
Hallå! 
nu är höstlovet igång på riktigt! och jag kan slappna av en aning iaf men det är fortfarande en del att göra och hinna med!  som sagt har det varit fullt upp kanske ni märkt men ajaa det får ni leva med haha! 
Men iaf så har mina dagar sett ut lite såhär: kompisar skola plugg träning sova festa och sen börjar det om juste stall får vi ej glömma!
 
i fredags var vi på maskeradfest jag och kandra, blev lite spontant och nyktert då vi kom på det ganska sent så tog egen bil dit till Hova. Fick bli polis också hittade farmors grejer så lånade dem blev riktigt bra! sen igår så var det utgång med partypinglorna! vi gick på Ken Ring trodde han skulle vara bättre menmen, råkade gå in i honom men fattade inte att de var han först haha! kom hem ganska tidigt också runt halv 2 20 i 2 llr ngt;) men det var skönt! huuur trött som helst, sen ska jag ut nästa vecka med på lördagen Halloween party!! ska bli riktigt roligt om allt blir som planerat och så! :D
 
och idag har jag bara varit på bio med min lillebror och såg filmen Turbo haha jaa riktig rolig ändå! så gillar ni filmen bilar borde ni se denna! nu blir det ännu mer film och sova! ännu tröttare idag känner jag! puss& kram!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0