Lärorikt om dig själv!

Hallå!! 
har nu suttit med lite läxor när jag kommit hem! så skönt att få undan lite.
 
sista lektionen fick vi besök av en kille i 20årsåldern som pratade om självkänsla och lite om sitt coachande! riktigt intressant faktiskt och lärorikt. och i vissa delar eller av de han berättade om kände man igen sig riktigt mycket! Jonas Henriksson tror jag han hette om jag inte minns fel! sök på google så kommer säkert hans hemsida upp! men det var roligt och som vanligt när det gäller sitt egna omedvetna fick man upp ögonen en aning extra denna gången med! älskar ju verkligen sådant att fördjupa sig i människor och våra beteenden! as roligt och man lär sig alltid något nytt!
 
just nu ska jag fixa lite här hemma innan pappa kommer hem sen ska jag bege mig ut på en riktig långpromenad! :D
hörs sen godingar!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0