Intervaller-dagen i helhet

Hallå på er!! 
hoppas ni haft en riktigt bra skolfredag! det har jag sovmorgon 2 lektioner slutar tidigt såå skönt + att lektionerna inte var jobbiga utan roliga! religion och svenska för er som undrar. men iaf vad händer idag då?!?! 
 
 
ska snart dra ut och träna MEN  har beslutsångest som bara den! antingen så blir det en riktigt lååååångpromenad men känner att jag vill göra något mer så tror det blir intervaller idag vet en jättebra plats för sådant, sen lite annat måste helt seriöst ta tag och skaffa det där gymkortet snart... men tycker det är sååååå tråkigt att träna inomhus så ska fortsätta med utomhusträningen så länge det bara går! och till höstlovet blir det massamassa ridning har jag bestämt! vill så gärna ut på skolveckorna också men måste verkligen sätta skolan före hur svårt det än är!!! 
och helt seriöst det är skitsvårt att hålla sig borta därifrån!!! så förstår inte folk som INTE har ngn hobby eller aktivitet på veckorna, liksom vad gör ni på dagarna?? 
funderar även på att dra upp simningen igen också det är ju riktigt skönt speciellt bastun efteråt!
 
ne nu måste jag bestämma mig! men det lutar åt intervaller iaf! 
 
ska lägga upp dagens outfit också! 
 
 
 
just nu:
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0