Hel del övertid!

Hallå! 
 
denna torsdag har varit helt okej! slutade 11,40 eller om de var 10,40 satt iaf kvar i skolan och pluggade fortsatte på sociologin som vi har inlämning i någon gång, men har kommit en bra bit på den iaf så känner mig ganska lugn! den lär bli as lång bara då de är så mycket man ska ha med! 
sen så har jag skrivit klart sammanfattningarna till religionen imorgon så nu är de bara att plugga! har satt en deadline på 23,30 iaf mer lär jag nog inte orka så får gå upp tidigare och läsa igenom allt imorgon igen! :)) 
sen har jag varit med mamma och handlat bara för att få göra något annat! 
och nu måste jag fortsätta! ska lägga in ett tidinställt tills imorgon också!
 
 
tips till er tjejer!!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0