Godmorgon lovies !

Godmorgon på er!
såå skönt med lite sovmorgon känner jag! börjar 12 idag jag som trodde vi började 10.... tur att jag inte hunnit åka än! haha men det är som sagt eget arbete så lika bra att få allt gjort! + att jag hinner fixa mitt rum innan skolan! ibland är tisdagar heeelt okej ändå! just nu har jag fått i mig lite frukost och sen är jag barnvakt åt de små+vovven.
 
idag händer inte så mycket ska gå ut och gå med Karro om inte regnet öser ner kanske, isf hittar vi nog på ngt annat! sen blir det mer plugg och göra klart inlämningar så jag slipper dem på lovet känner jag..... visst de ska va inne veckan efter men vill ha lov när de ändå är lov! men ha de så bra så hörs vi sen! 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0