~

Godmorgon igen! 
hoppas ni sovit gott! det har jag iaf! igår hände inte altlför mycket var ute i stallet och pysslade om Nikki lite tror jag hon uppskatta! så på torsdag får det bli en promenad med henne också:))) sen var jag där och tjata med folk typ bara. 
 
idag blir det bland annat en träningsdag! ska iväg och gå ut och gå med linnea nu snart, sen senare i eftermiddag ska jag nog med mamma och träna så får vi se vad jag gör därimellan plugg blir det nog och gymnasiearbetet. sen senare ikväll får vi se är riiiiiiiiiktigt sugen på ***T men får se vad som händer ska kika med lite folk först bara! ;)
 
söta ''lilla'' Mille (förövrigt Nikkis bror)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0