En lördag med mig & min vän!

Söndag igen.. helgen borde vara 3 heldagar tycker jag 2 är alldeles fööör lite.. men har hunnit med en del ändå! 
 
igår som sagt var jag med Kandra en stund på kvällen eller ahhh en stund typ hela kväll/natten blev de tillslut haha! :D men det var kul! pratade skojade åkte ner till stan en sväng kollade på lite folk och fyllon och sen pratade med lite folk man kände och så, sen åkte vi även och käkade glass där 2 världens sköningar står i kön framför oss as packade och ska beställa haha guuuud alltså ni skulle hört dem! 
vi satt där en stund sen åkte vi ner till stan igen i hopp om att se Anders Bagge men han hade redan dragit! 
 
sen så hamna vi på ngn urartad fest tills vi drog hem igen:D! kul hade vi iaf!
 
idag har jag mest städat bilarna fixat här hemma och gått promenad med vovven! :)
 
från igår!
 
 
 


Kommentarer
Kandra

Åååååh bästaste hästelin! Supergosig kväll!

2013-10-15 @ 00:41:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0