Första&Mys!

Första dagen i skolan avklarad efter detta höstlov!  och morgonen var heeelt kaos haha! försov mig fick världens blåmärke på benet, fråga mig inte hur jag lyckas... trött kom lite halvt försent så jaaa behöver inte berätta allt haha!
 
men skolan var helt okej gjorde inte så mycket mer än att lyssna prata och lyssnade lite igen! sen när jag kom hem så skulle jag bara vila lite för att sedan följa med mamma och träna men somnade och vaknade 18,40... hehe så nu ska jag glo på solsidan och sen får vi se! 
 
hade även söndagsmys med kandra igår med massa prat om halloween och en heeeeel del annat!! sen åt vi kinamat! sååå gott:D! bjuder på lite bilder igen!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0