VAlborg & 1Maj!

Hallå där! 
ursäkta den dåliga bloggningen IGEN! men har legat i kräksjukan sen igår så har inte haft ngn större lust till att sitta vid datorn ;)
 
men iaf tänkte berätta hur min valborg och 1 maj har varit! i tisdags då ridningen gick bra red ut med nikki och ida på russen, sen blev hoppzan longerad och vad duktig hon är! har en film jag tänkte lägga upp senare sen. sen på kvällen så var jag med linnéa och köpte B&J sååå jäkla längesen!! och gott var det! 
dock fick jag inte behålla den särskilt länge då jag spydde upp allt. så linnéa fick åka hem ville ju inte smitta ngn, sen så höll det på så under natten. och idag då t'nkte jag faktiskt åka till stallet och hoppa ändå då jag tyckte jag var ganska pigg, men efter att ha varit en stund på marknaden en stund med mamma så ändrade jag mig frös som innibomben och hade ont precis ÖVERALLT!! ryggen magen inte illamående men typ kramp llr träningsvärk och huvudet, så hade antagligen trillat av hoppzan om jag hoppade. menmen jag fick med mig en snygg spikebra från marknaden iaf och liiite godis ;) llr mamma köpte det. men visar er sen! just nu får ni nöja er med bilderna från igår och idag!
IGÅR:
 
 
IDAG:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0