upp upp och ivääääääg!

Godmorgon! 
nyss ätit lite frukost som vanligt, och sovmorgon som vanligt nästan! hoppas ni sovit gott för mig har det varit till och från drömmer så mycket om nätterna haha! 
 
orkade inte blogga igår llr så mycket i förrgår ligger i fär fullt med skolan nu så då får det bli lite lidande tyvärr. men igår så var det hoppning i stallet och hoppade båda hästarna! Hoppzan skötte sig riktigt bra och vi tränade vidare på våra vänstersvängar och allt men det satt rätt bra ändå tyckte jag och många fina språng!
Nikki fick också en liten hopptur och hon tyckte det var skitroligt! har en film på oss som ni också ska få se laddar upp den ikväll tänkte jag llr senare sen;) men fick några bra bilder också men bjuder på denna tills jag lagt över dem andra! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0