tjejkväll+ privat chaufför

Tjenixen! hoppas ni INTE ligger inne i detta fina väder! tråkigt för er med hangover då.... haha skoja inte alls synd!! :D
ne men seriöst nu, så har jag nyss kommit hem har kört från skara-skövde-mariestad så blev en del körning idag, men var chaufför åt pappa och det är ju så kul! haha, men jisses vad varmt det är ute! nu åker nog bikinin snart fram. lite bränna först bara. men vad gjorde vi borta då , jo jag köpte plast till telefonen var ett måste nu helt sönder den jag har nu och pappa skulle ha grejer till båten. och nu ska jag ut till stallet och rida sen ett hoppass senare. 
 
igår så hände det så mycket så orkde inte blogga, jag mamma och småbarnen var ute och gick i närmre 4 timmar!! ja sen så fixade jag lite grejer och sen hade jag och rebecca tjejmys innan vi åt så bjuder på lite bilder, har lerinpackning på oss så bortse från det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0