Tävling Gullhov 11/5

Sitter just nu och fixar naglarna ni får se designen sen;) men tänkte passa på att berätta hur det gick på tävlingen så gör det nu! 
 
dagen började redan 06,00 då klockan ringde, skulle va i stallet 07,00 och det var jag! 
väl där var min syster johanna med och hjälpte mig med att borsta och så medans jag knoppade. 
sen på tävlingsplatsen så var jag relativt lugn faktiskt, startade först med nikki i LB:0 rätt lätt bana ändå, men på framridningen kändes hon riktigt fin och lyssnade både framåt och på förhållningarna och var inte alls spänd! på själva banan som var utomhus var det mycket att titta på så hon var då lite spänd och lyssna inte lika bra men det gick rätt bra ändå tyckte jag! inga bushopp llr något så det var skönt!
 
med Hoppzan gick det också bra har ju inte suttit på henne pga hennes svullnader på ryggen, men nu är dem helt borta! men hon kändes riktigt bra och var jättemjuk och fin från start körde lite övergångar och så innan, men vänstergaloppen var sisådär även på tävlingsbanan så vi tappa en del poäng menmen.... inte så konstigt hon hade roligt och det hade jag också! var ju trots allt hennes första dressyrtävling NÅGONSIN!! så är nöjd över dem båda! nu är det bara att trimma till nästa!:D
 
medans ni väntar på bilderna får ni en sneakpeak;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0