Specialidrottspasset!

Hallå Där igen! 
haft en bra onsdag? jo min har varit helt okej faktiskt en hel del plugg bara dock och jag fortsätter än har sagt att fram till 21,00 ska jag hålla på sen börjar Anna Travis, och ska ändå gå upp lite tidigare imorgon för det. har ju som sagt mattenationella imorgon dö snälla den som uppfann matte... menmen med lite musik så funkar det;)
 
var ju som sagt och red förut också, hade markarbete och hoppzan fick följa med riktigt duktig var hon! körde galopp och travbommar på böjt spår riktigt bra att träna på! körde mycket med yttertygeln och hela yttersidan den vi kan ha svårt för ibland iaf jag, hon tyckte det var lite jobbigt ibland och protesterade lite men inte så farligt släppte ganska snabbt;) men den övningen ska vi göra rätt mycket hemma tänkte jag var rätt bra för oss iaf! men fick jättebra beröm för hur hon går nu om man jämför med kanske i januari februari då jag började rida henne så det var ju kul! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0