inställda lektioner=hemmajobb!

Hallå där! 
har blivit en hemmaplugg dag idag då lektioner varit inställda. men rätt skönt det med så en liten sovmorgon blev det allt;) nu ska jag ta på mig stallkläderna och bege mig mot stallet har ju iaf specialidrott idag! tyvärr fick nikki inte hänga med fanns ingen som kunde köra menmen får bli ett ordentligt dressyrpass imorgon istället! red ju ut igår och tog en ordentlig travtur och jisses vad skönt det var, slapp undan regnet också! sen fick hoppzan bli longerad och hon jobbade på bra med! :D sen så har Elin fixat filmen från tävlingen så tänkte visa er den, rundorna från 80,90 cm så håll utkik!:D


Kommentarer
Elin :D

Det har blivit en lite miss i filmen som måste åtgärdas.. ;)

Svar: jahaa okej ska jag ta bort den? :)
None None

2013-05-15 @ 13:49:12
URL: http://pilloduttt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0