Hoppträningen igår!

Godmorgon på er! :D
sovit gott? det har jag gjort iaf hade gärna sovit liiiiite längre ändå! idag är en sådan där onödig dag på samhäll egentligen, ska på en redovisning som är 15min ungefär och utvärdera en där sen är det egentligen samhäll debatt så vi ska bara lyssna så funderar på om det är ngn idé ens men ajaa vi får se, annars idag blir det stallet och de som vanligt ;)!
 
och igår så hoppade vi, gick faktiskt bra! hade ställt upp bara kombinationer för att JAG ska lära mig dem dära avstånden och lägga henne rätt inför dem, men tyckte jag lyckades riktigt bra tillslut ändå. och jisses vad hästen kan hoppa! sluthöjden låg på ungefär 95-1m. Nikki fick ett dressyrpass i paddocken innan och det gick bra trots att hon stått en dag, men ska sätta mig ner och skriva ett träningschema för båda hästarna nästa vecka! nu måste jag kila heeej så länge!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0