gofika,gårdagen och barbacka!

Godmorgon! 
nyss käkat lite frukost det vanliga all bran flingor och ett ägg på det och givetvis lite vatten, är ett ABSOLUT måste på morgonen och kvällen då. idag bjuder morgonen på engelska nationella hör&läsförståelse båda på en gång med lite rast emellan... usch inte alls taggad. Det positiva är att vi får sluta tidigare!och då hinner jag ut till stallet och för att se den nya lilla fölisen som kom igårkväll! 
 
igår kom jag hem halv 9 så orkade inte blogga mer då utan somnade strax därefter.
men red barbacka på hoppzan och red ner till vattnet med lillstina och hon gick ner sen efter att hennes häst gjorde det! och sen skulle hon hoppa över vågorna och jaadet var när att jag badade också hehe...  stannade även kvar i skolan till 16,00 fast jag slutade halv 2;o men satt och pluggade och tog en gofika med bästis också!
 
men mobilbloggar sen för nu måste jag fixa mig hörs sen! och sen måste jag visa min goda frukost!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0