Dresses and more dresses

Godmorgon Sunshines! hade faktiskt förväntat mig just lite mer sunshine ute men.. så trist när det är så grått tycker jag men vi får se om det spricker upp, isf blir det premiär för min nya klänning! :D shortsen får vänta tills italien känner jag hehe #förvit. 
 
men idag är det skola som gäller till klockan 3..... vi som är vana att få sluta runt halv 1 på tisdagar... inte roligt alls. Sen efter skolan får det bli en sväng till stallet och longera Hoppzan innan stina kommer så ska vi rida ut på nikki och lilleman! så det är nog det roligaste som händer denna dag hehe men ha det så bra så ska jag försöka uppdatera om ngt intressant senare hehe! :) 
jag och min fina vän från nyår får stå för dagens bild :)!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0