big update from yesterday!

Godmorgon! orkade inte blogga igår men kom hem så sent från stallet och var as trött! :D men men  så kan det vara ibland! just nu har jag precis bytt om jag och mamma ska ut och gå en sväng sen måste jag hämta ut en grej ngnstans som ni får reda på nästa vecka;)))) kul va!!:D har precis ätit värsta hotellfrukosten med så magen håller på att spricka!! men vafan ska ju stå mig nästa hela dagen;)
 
men lite update från igår då, var ju ute och red med hoppzan gick det kanon hon tyckte det var underbart att komma ut i solen jag också jädrar vad varmt och skönt det var igår!:D sen med nikki gick det la sådär lyssnade inte riktigt så får ta nya tag imorgon för idag är jag stalledig! så blir lite annat och kanske lite volleyboll i eftermiddag om vädret tillåter detta! annars kanske vi kör ändå:D men bjuder på lite bilder från gårdagen så mobba mig inte för mycket nu! 
+ en bild på min goooooooda pizza jag gjorde!:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0