BIG REFRESH FROM THE WEEKEND!

Hallå! 
ursäkta återigen för den otroligt kassa uppdateringen.... men det har varit fullt upp sen i torsdags typ! då var det KM och hopptävling gick kanon, sen på fredagen var jag borta hela förmiddagen sen åkte jag till stallet och duschade dem 2 små sakerna och red dem då förutom hoppzan som jag longerade. sen kom jag hem 7 halv 8 typ och vi grillade och åt så då hade jag ingen tanke på datorn, sen så var klockan så mycket och jag skulle ju upp 06,00 i lördags för då var det dags för tävling i Gullhov Dressyr med dem båda! :D skriver i ett annat inlägg om hur det gick.
 
och idag då så har jag sovit ut! halv 10 vaknade jag blev lite panik för har ju gått upp så tidigt alla andra dagar hehe... men sen har jag hjälpt mamma olja uteplatserna passade på att sola även när jag höll på, vid 4 ungefär kom Marie hit så vi gick och hämtade två cyklar som skulle till hennes pojkvän den ena och den andra som var hennes. blev massa prat som vanligt inte så ofta vi ses ://// så får passa på när vi gör det!:D sen fick jag skjuts hem av dem två rätt skönt, men 6km lyckades vi gå iaf helt okej ändå!  
 
nu sitter jag med hemmagjord hårinpackning i håret och går igenom bilderna från dressyren som ni även ska få se!! vänta bara;) men nu måste jag skölja ur det! :D
lite bilder från helgen kommer också!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0