bara i Mariestad!

tjenixen! 
varit mycket både idag och igår så gör två inlägg lite snabbt så ni får en liten update iaf! 
 
igår så var jag som sagt stalledig, så passade på att fixa hemma, gick ner till klassfotbollen och kikade på lillebror som spelade,gick otroligt bra för dem vann nästan alla blev oavgjort 1 match. sen så träffade jag Marie en sväng för att bara prata, sen drog jag till ebba för att planera utkastningen lite, så nu har vi kommit en bit påväg! :D måste fixa nätbyxor bara och band sen så! efter de mötte jag upp karro för att gå en sväng på stan, var ju cruising haha och jaa vi såg både det ena och de andra rätt kul att kika på fulla människor! vi träffade även ellen och hennes kompis där så blev det att vi stod och snackade med dem. sen så såg vi polishästar också!! gissa om vi var in heaven då!! omg där är vi om några år fasen vad häftigt ändå och så fiiiina! :D tog några kort när vi ändå var där! sen runt 22tiden åkte vi hem:D  har en del att berätta om idag också men nu ska vi till sjötorp så hörs sen!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0