Våffeldagen+Träning

Godkväll! 
första dagen på veckan avklarad och fort gick det! :) åkte ut till stallet till insläppet ungefär, red en lååång runda med 3 andra goa tjejer. och ÄNTLIGEN kunde vi galoppera ute var ett jäkla tag sen! så nu kan hästarna få jobba ännu mer och i alla gångarter+ att isen bara gick sönder/töade när dem klev på det hur härligt är det inte ! :D 
men iaf så länge nikki gick först så gick hon kanon kändes mjuk och jobbade på bra sen var det just att vara först i början vilket inte var poppis men det gick med lite om och men sen fick hon gå lite extra och mycket fram men sen var hon duktig! :))
 
sen som vanligt på måndagar var det cirkelfys som gällde gick bra men ska öka vikterna ännu mer nästa gång! tog 30kg i knäböj (fanns inte tyngre) sen i kettlebelles tog jag 12kg i båda men ska öka till 14 iaf för 12 börjar bli alldeles för lätt hehe ;)
 
sen för att det är våffeldagen idag så unnade jag mig 2 stycken hemmagräddade våfflor och jag som egentligen inte gillar det tyckte ändå att det var rätt gott ! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0