Svävande häst !

Hallå ! 
har inte orkat öppna datan när jag kom hem haha men var hemma halv 7 igen menmen sen så var jag inne och åt och prata med familjen och gjort lite annat ;)
 
men iaf var ju med Stina och hjälpte henne på tävlingen gick kanon i 80 , 70 gick sådär tog även en del fina bilder ska bara lägga in dem i datan nu ;) sen så red jag min godingar hoppzan fick det bli paddocken för gick bra från början till slut tränade på lite allt möjligt och hon lyssnade riktigt bra och gjorde fina fattningar, höger satt perfekt men vänster fick vi allt jobba hårt för men det gick även där:) 
 
och med Nikki red jag en halvlång runda i skogen tänkte att hon skulle få ta en lugn och inte så jobbig runda då hon jobbat så bra det senaste, men så var det så att hon ville jobba så varför inte utnyttja det och hon gick så jäkla bra svävade fram hela tiden och ja ni skulle sett så fin gjorde precis det man bad om och formen var kanon och hon fick under bakbenen så otroligt bra vilket gjorde att hon kunde gå ännu högre & finare + att hennes framben/bogar kom fram ordentligt och dem stegen alltså går inte att beskriva hur härligt det är ! sen så drev jag och höll ihop lite extra i galoppen för att se vad som hände resultatet blev större + luftigare galoppsprång! Fina häst alltså ! :Dkanske beror på det otroligt fina vädret ?? :)
 Nikki (T.V) & Cricket (T.H)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0