svar på tal och alla träningar !

 
Hallå ! som vanligt har jag bäddat ner mig i sängen med thé framför Dicte såg familjen annorlunda också, sååå mysigt program alltså älskar säffle familjen ! :D
fick förresten en fråga om jag kunde filma när jag rider just nu är paddocken sådär men när den är i funktion igen ska jag försöka, men bilder kan jag bli bättre med ! sen var det om jag kunde skriva mer om mig och mina hästar jag rider och varför osv.. och det kan jag självklart fixa ! och det kommer upp imorgon eller på onsdag ! 
 
men iaf efter skolan idag drog jag till stallet och red Hoppzan med en annan tjej som är där på praktik som även har med sig sin häst. riktigt snäll och go var hon iaf ! Red snapen runt idag med och det gick jättebra för båda och hoppzan lyssnade bra och gick jättefint ! :) 
 
Sen åkte jag ner till friskis och körde ett styrke/fyspass med mamma och moster kändes kan jag säga så träningsvärken imorgon lär va go! det var mycket fokus på rumpa ben och mage idag vilket är mycket roligare att träna ! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0