surprice!!

Godmorgon ! hoppas ni sovit gott det har jag vaknade dock runt 6 imorse inte lika roligt kanske.. menmen uppe är jag och hyfsat pigg! 
 
idag så ska jag hämta ut ett en hemlig sak avslöjar senare vad det kan vara ;))) sen så ska jag även övningsköra gör det samtidigt så har lite bråttom då ci ska åka vid 10 20 minuter och jag sitter i pyjamas BRÅTTOM !! ajaa behöver inte fixa mig så mycket ändå ;) sen ska jag givetvis till stalllet och ikväll är det egentligen 18års fest för 2 klaskamrater ska göra allt jag kan för att komma !! men har fixat en överraskning åt er iaf  ;)) ! men nu måste jag fixa mig så the script får hålla er sysselsatta tills nästa gång ! 
 
 
 


Kommentarer
Victoria

SV: Ska nog bara vara hemma :)

Vad kul att du ska övningsköra, hoppas det går bra!!! :)

2013-03-02 @ 10:45:28
URL: http://hundtassarna.blogg.se
♣ Ida - Hon som föddes med LKG

fin blogg du har :)

2013-03-02 @ 12:03:51
URL: http://idahtt.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0