SATURDAY

 
hallå ! precis lagt mig i sängen med ananas och jordgubbar + vatten + mörk choklad är ju trots allt lördag :))) kollar förövrigt på melodifestivalen som duger så nu röstar vi fram Anton Ewald !
 
har förresten varit på kalas em/kväll firade min kusin som fyllt 19 ! blev lite tjöt med släkten och så som det brukar bli haha men det är alltid roligt ! :) ikväll ska jag fortsätta ligga i min säng för imorgon bär det av till karlskoga med Ellen ! 
 
Red även Hoppzan förut och var och klättrade och hon var superduktig ! första gången och kämpade kanon och hon var superfin när vi red hem också ! såå skönt när det går bra ibland med är som en riktig egoboost och man blir superdupertaggad ! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0