pälsglans,frukter, dagen i allmänhet

Hejsan! ville bara säga att jag lever, och anledningen till att jg varit lite inktiv här idag är att det varit fullt upp + att jag har mått så jäkla illa hela dagen... blir så trött på det, inte förens nu 22,00 det har släppt lite...... men iaf övningskörde ut det gick bra övade på backningar och fickparkeringar, sen så lyckades jag rida båda 2 och dem gick riktigt bra båda två!  sen så fick H sin svans och ben fixade så nu är hon pälsglansad och fin!  ska ju vara med och hoppa så då blir det film och bilder!! hon har ju inte gjort ngt förut så är första gången så vi får se hur det går som tur är det bara 50 & 70 vi ska hoppa:) ! 
 
och nu ikväll har jag lyckats få i mig en suuuuuuuupergod fruktsallad men nu ska jag sova men först publicera startlistorna:)
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0