Klart bästa skolfrdagen

Godmorgon ! har världens sovmorgon till 12 så ska hinna städa mitt rum innan tänkte jag och packa väskan till stallet :) 
kom hem sent igår så orkade inte blogga så mycket som ni kanske märkte menmen skolan och stall tar verkligen på en ! red iaf Nikki igår med Ida och Stina gick bra dock så är hon så jäkla dum när man rider med ngn så hon bråka i början och vägrade gå först... ! men sen så när jag väl var först så var hon duktig och gjorde det man bad om  så detgick bra ändå :) sen åkte jag och köpte jordgubbar åt mig och mamma är såååååå beroende alltså AS GOTT ! :D  
 
ne men nu måste jag ner och städa bloggar från mobilen idag ska ju till skövde med skolan !
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0