hästarna fixade och en tisdagskväll

sådär nu är jag hemma igen ! 
 
inväntar THE FOLLOWING !! så  bra serie så tipsar er att sätta på 4an nu klockan 9 om ni vill ha en rysare innan ni somnar ;) 
 
men iaf dagen då vad har hänt, jo först skolan lite halvlagom segt gjorde inte så mycket egentligen NP läsförståelse i engelska som tur var det bara en övning! sen så sluta jag ju 3 så direkt ut till stallet, och och fixade hoppzan så hon har en ren och fin svans tills imorgon, sen blev hon även nyfriserad! glömde ta kort men ska försöka ta imorgon!  sen när ellen kom så red vi ut på tina och nikki jädrar vad det blåser ute ! menmen hästarna skötte sig delvis lite krångel ska man väl inte undgå? haha hästar säger jag bara alltså, menmen sen tillslut gick det bra och framåt! :) 
och nu ska jag sitta ochfinslipa mitt inlägg om mig själv och hästarna så jag har inte glömt ! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0